Vlio Cars

Uw Partner in autoverkoop

Door - Tom Cosyns

Voordelen van partnerschappen met autodealers

De meeste, zo niet alle dealers hebben verschillende providers waarmee ze samenwerken om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Er zijn talloze handige providers voor dealers om providers te gebruiken voor marketing, financiën, voorraadbeheer, leadgeneratie, websitebeheer en de lijst gaat maar door. In de meeste gevallen betalen dealers uiteindelijk voor deze services van maand tot maand.

Dealers zullen zich aanmelden voor een specifieke service, een maandelijks bedrag betalen en toegang krijgen tot een overvloed aan verschillende tools. Gezien hoe uitgebreid en voordelig veel van deze services zijn, zijn ze duidelijk de moeite waard om te kopen. Maandelijkse abonnementsdiensten geven dealers de mogelijkheid om hun eigen strategieën te plannen en te observeren hoe hun campagnes presteren. Ze zijn in feite erg handig.

In tegenstelling tot uw eenvoudige, doorsnee leverancier, stellen partnerschappen u (de dealer) in staat nauw samen te werken met de mensen die de tools en services die u gebruikt ontwikkelen en configureren – vaak voor een langere periode. In plaats van contact op te nemen met een klantenservicemedewerker als je problemen hebt, krijg je vaak je eigen accountvertegenwoordiger – iemand die je persoonlijk kan helpen om het meeste uit hun producten en service te halen om succes te garanderen.

Dit zijn de belangrijkste voordelen bij het kiezen van een nieuwe autodealer:

  1. Gemak:

Dealers van vandaag zijn ontworpen voor comfort, gemak en efficiëntie in een poging om de klant een optimale koopervaring te bieden. Van shuttleservice, comfortabele lounges met Wi-Fi-toegang en drive-thru-servicestations tot voor mobiel geoptimaliseerde websites, autoklinieken en herinneringen voor serviceafspraken – alle contactpunten zijn bedoeld om klanten waarde te bieden. Bovendien, wanneer een voertuig wordt onderhouden bij een dealer, worden eventuele reparaties onder de garantie tegelijkertijd uitgevoerd, waardoor de consument tijd bespaart. Met zo’n gemak krijg je vrije tijd om te ontspannen en te genieten van tijd doorbrengen in een online casino op Casino777.

  1. Aanrijdingsreparaties

Veel consumenten zijn verrast om te horen dat dealers zich ook bezighouden met schadeherstel (service voor alle merken en modellen). Dealers hebben een aanrijdingsreparatiewerkplaats ter plaatse of zijn aangesloten bij een gerenommeerde winkel in de buurt. Als u betrokken bent bij een aanrijding, is het uw wettelijke recht om te kiezen waar u uw voertuig wilt laten repareren. Dealers kunnen het reparatieproces beheren en uw voertuig herstellen in de staat van voor het ongeval.

  1. Serviceprijzen

Dealers concurreren met onafhankelijke garages en auto-retailketens, en hun prijzen voor regelmatig onderhoud/reparaties (olie verversen, afstellen, remreparaties), merkbanden, accessoires en aanrijdingsreparaties zijn zeer concurrerend. Op bepaalde items zijn dealers soms kosteneffectiever dan onafhankelijke dealers.

  1. Gecertificeerde tweedehandsprogramma’s

Wanneer u een tweedehands voertuig koopt bij een nieuwe autodealer, zijn er beschermingen beschikbaar die niet beschikbaar zijn bij particuliere aankoop. De meeste dealers bieden CPO-programma’s met voordelen zoals meerpuntsinspecties, gereviseerde voertuigen met een lage kilometerstand, verlengde garanties (bovenop de basis- en aandrijflijngarantie van de fabrikant) en een omruilvoorrecht. Bij aankoop bij een geregistreerde dealer hebben consumenten bescherming tot $ 45.000 uit het Motor Vehicle Dealers Compensation Fund. Dit fonds kan worden aangesproken als iemand verlies lijdt als gevolg van een onbetaald pandrecht op een gekocht voertuig of een niet-ingediende garantie van derden op een niet-afgeleverd voertuig.

  1. Relaties

Het ontwikkelen van een relatie met een verkoopadviseur, serviceadviseur of ander dealerpersoneel kan in de loop van de tijd vruchten afwerpen. Een dealerbedrijf kent u, uw voertuig en uw merk als geen ander, en het is een geweldige bron van waardevolle informatie over de zorg en het onderhoud van uw voertuig. Veel dealers verkopen voertuigen en verlenen jaar in jaar uit service aan dezelfde klanten, en ook aan hun uitgebreide familie en netwerk van vrienden. Dit is een bewijs van de kracht van relaties!

  1. Kennis en expertise

Een typisch dealerbedrijf heeft tussen de 20 en 100 mannen en vrouwen in dienst, die in verschillende beroepen werken, waaronder boekhouding, controller, human resources, auto-/botsreparaties, verkoop, bedrijfsontwikkeling, vaste activiteiten, digitale marketing en meer. Elk van deze beroepen vereist een hoge mate van vaardigheid en kennis. Professionele ontwikkeling en in de fabriek geschoold leren zijn vereisten voor al deze beroepen.

  1. Banden

Dealers zijn actief in de bandenbranche en voeren merken en maten die door de fabrikant voor uw voertuig zijn gespecificeerd of aanbevolen. Serviceadviseurs en technici zijn op de hoogte van de nieuwste bandentechnologie en hoe banden presteren in verschillende omgevingen. Dealers bieden ook seizoensgebonden bandenopslag aan als gemak voor een groot aantal voertuigbezitters, wat perfect is voor automobilisten die in flatgebouwen, appartementen en kleinere huizen wonen die worden gehinderd door beperkte opslagruimte.